FAQ

VRAGEN EN ANTWOORDEN

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op Rimedi.nl kunt u tijdens het bestelproces de artikelen online betalen via IDeal of Paypal. U kunt ook kiezen voor overschrijven via uw eigen bank, de bestelde artikelen worden verstuurd zodra het bedrag is bijgeschreven op onze rekening

Op de pagina "betaalwijze" vindt u een gedetailleerde uitleg.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling is doorgaans 1 á 2 dagen. Het kan soms voorkomen dat er een product niet voorradig is. Zodra uw bestelling is ontvangen door het verzendbedrijf ontvangt u automatisch een track-and-trace code zodat u uw bestelling kan volgen.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Jazeker! Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u via de e-mail een bevestiging. Wij gaan dan uw bestelling gereedmaken voor verzending, Wanneer het product op voorraad is wordt deze de zelfde dag nog verstuurd, mocht uw bestelling niet op voorraad zijn dan is deze reeds besteld bij onze groothandel. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met hierin uw "track-and-trace" gegevens.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, u kunt uw bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Wanneer u wel een account heeft wordt het u gemakkelijker gemaakt tijdens het betaalproces, u kunt een wenslijst aanmaken en krijgt een persoonlijke winkelomgeving.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling retourneren, kijk u voor een juiste afhandeling op onze "Klantenservice" pagina voor meer informatie.

CONTACT MET RIMEDI.NL

Heeft u een vraag of suggestie?